Home

snow by jsnowfall
Luni, 27 Iulie 2020 09:06

ETAPELE 

necesare pentru obținerea parolei și autorizarea

accesului pentru Registrul electronic de zilieri

1. reprezentantul legal (beneficiarul) va solicita eliberarea parolei, în baza documentelor necesare, de la ITM-ul de care aparține (există posibilitatea depunerii și on-line la adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza );

2. documentele necesare pentru eliberarea parolei se găsesc pe www.itmharghita.ro la secțiunea „Formulare”;

3. persoana împuternicită (utilizatorul) să introducă zilieri va descărca aplicația de introducere zilieri de pe PlayStore sau AppStore (aplicația va apărea sub denumirea „Inspecția Muncii” și poate fi accesată doar de pe dispozitivele mobile de tip Android sau IOS – de ex. telefon smart, tabletă);

4. utilizatorul (persoana împuternicită) va completa, corect și complet, datele pentru autorizarea accesului în aplicația de zilieri (CUI, Nume utilizator, Prenume utilizator, Adresa de email utilizator, CNP utilizator) și va apăsa, după introducerea datelor, butonul „Trimite!”;

5. reprezentantul legal (beneficiarul), care a cerut parola, va accesa https://www.inspectiamuncii.ro:4443, va accepta termeni si condițiile și în secțiunea „Administrator companie” se va autentifica cu parola obținută la primul pas –pct. 1- (Nume utilizator este CUI-ul sau CIF-ul angajatorului);

6. după autentificare, reprezentantul legal (beneficiarul) va stabili utilizatorul/utilizatorii (persoana/persoanele împuternicite) să introducă zilieri în aplicația informatică la secțiunea

„Solicitare acces”;

 

7. ulterior utilizatorul/utilizatorii (persoana/persoanele împuternicite) vor avea posibilitatea să introducă și să transmită zilieri în aplicația de zilieri.

 
 

  

PROGRAM DE LUCRU

CU PUBLICUL

PE TIMPUL PANDEMIEI

LUNI - VINERI

900 - 1300

Duminică, 24 Ianuarie 2021
Avem 6 vizitatori online

Facebook